Marketing & VerkoopOntdek je Pink SheepAls je de kudde met witte schapen volgt, dan spring je er onvoldoende uit. Je pink sheep is wat jou onderscheidt wat je anders maakt.Lees meerKak je in je broek door GDPR?Even aanhalen dat ik niet dé GDPR expert van België ben. Ik heb me verdiept om info door te nemen, samen te vatten en te implementeren wat noodzakelijk is voor een klein bedrijf.Lees meerSchaamde me dood...Prijssetting....daar zit zooooveel emotie op. Prijzen en geld: je kunt er kwaad op worden, je er verdrietig over voelen of megatrots op zijn. Een aantal jaren geleden was ik er doodsbeschaamd over. En dit verhaal moet naar buiten! Maar ik was bang om mijn kwetsbaar...Lees meer5 waarheden over Personal Branding die niemand verteltOf mensen wel of niet van een dienstverlener kopen, hangt af van de emoties en gedachtes die jouw naam, merk, bedrijf of persoon bij hen oproept. Personal branding gaat over je Ondernemersmerk. Je Ondernemersmerk bepaalt hoe mensen je ervaren. Wat vindt men nu van...Lees meerOMG! 19€ voor een massage van 1 uur?!?19€ voor een massage van 60 minuten.?!? Ik kon mijn ogen niet geloven. Het was de promotie om meer klanten te lokken die ik voorbij zag vliegen op Facebook. En ik kreeg compassie met deze masseuse. Als je ooit een deugddoende massage hebt ondergaan dan vraagt dit heel...Lees meerSpreek jij Chinees?Een paar weken terug ontmoette ik een sprankelende dame in het OndernemersCafé. Ze was al een paar jaar bezig, had mooie opleidingen achter de rug en was vastbesloten een succes van haar business te maken.Lees meer3 manieren om in minder tijd meer omzet te genererenAls jij wilt groeien met je bedrijf is het belangrijk te groeien als ondernemer. Groeien betekent niet enkel omzet halen, het betekent evolueren, ontwikkelen, verbindend verkopen en vooral groeien als ondernemer. Graag geef ik deze keer 3 manieren hoe je deze maand al...Lees meerHelp mijn verdienmodel veroudert!Een shift in je bedrijf betekent een grote shift in je verdienmodel. Als je al een tijdje onderneemt, is het belangrijk je verdienmodel minstens één keer per jaar onder de loep te nemen.Lees meerLet op deze rode vlaggen bij je klantNiemand erkent het graag dat hij een bepaalde klant liever kwijt dan rijk is. Als ondernemer doe je namelijk heel wat moeite om een nieuwe klant te bereiken. Een klant wil jij zo goed mogelijk helpen zodat hij of zij tevreden is over je dienst. Er zijn enkele alarmbellen...Lees meerStem je zondag op diegene die 1x aan je deur belt?De brievenbus zat overvol folders die direct bij het ‘papier en karton’ vlogen. Zonde van de bomen… Als ik op mijn gemak op de zaterdagse markt loop, word ik plots aangeklampt door onbekenden die ‘trachten mijn stem’ te kopen’. Of middenin een online...Lees meer