3 tips hoe je het wel redt met je website!
Ondernemers stoppen heel wat tijd en energie aan het ontwikkelen van hun website. Samen met de webbuilder overlopen ze de look & feel die hun gewenste site moet hebben. En welke plaatjes welke plek krijgen. Dit is één kant van de medaille. Je website is bedoeld om mensen aan je te verbinden zodat ze later klant worden. Deze drie tips helpen je verder.
#Tip 1: Bouw automatisch een relatie op met je websitebezoeker.
In de dienstverlening wordt bijna niemand direct klant. (je hebt altijd uitzonderingen). Zorg ervoor als iemand je website bezoekt dat jij een langere relatie met deze bezoeker opbouwt.
#Tip 2:De inhoud van je website is veel belangrijker dan de vormgeving.
Geef mensen concrete en kostbare tips wat ze aan je dienst hebben. En bouw je site zo op dat jij de bezoeker door je website leidt. Schrijf zelf je teksten of laat het doen door iemand die je bedrijf door en door kent.
#Tip 3:Blijf contact houden met je nieuwe abonnee.
En dan heeft de webbezoeker zich ingeschreven op je gratis tips. Hierdoor verkrijg jij hun e-mailadres. Een grote fout die ik zie gebeuren is dat er hiermee niets gebeurd. Doodzonde! Het is wel een nieuwe, potentiële klant die zich inschreef. Van zodra iemand zich inschrijft op je mailinglijst, dan kan het opbouwen van de relatie starten. En zoals je las duurt het 7 à 10 keer voordat men de stap zet naar een dienstverlener.